Search This Blog

01 May, 2010

KALAU CERMIN TAK WUJUD?!



pernah tak korang pikir kalau dunia ni tak de cermin???? Macam2 benda yang melibatkan penggunaan cermin takkan dapat kite buat. Wujud pulak pelbagai masalah dalam kehidupan seharian sbb tak de manusia yang kenal apa itu cermin dan kepentingannya..


1. P kelas dengan muka mcm jin aprit sbb korg tak pernah rapikan muka sendiri coz tak dpt tgk muka sendiri la kan.HAHA!

2. Bila bawak kete/moto mmg paling susah sekali. tambah2 tym nak reverse or nak belok sbb cermin belakang abd tepi tak wujud!


3.Org asyik meneka-neka mcm mana rupa paras diri sendiri. Ada yang terlebih perasan jelita padahal muka mcm ubat nyamuk!

4. Kaum pompuan tak kan dok lama kat toilet sbb tak dpt nak belek muka lama2 n repair muka.
(ni antara aksi kaum2 hawa kat toilet)


5. Perkataan cermin itu sendiri tak pernah wujud dlm mana2 kamus atau sumber2 bacaan...





Post a Comment