Search This Blog

17 August, 2010

Karok lagi??


dah lama aku tak post blog. So aku saja je nak cete cuti last week. before ramadhan la..gile nak karok tym pose.baik aku baca quran ke nyanyi nasyid ke, After aku g karok dgn alia,att n fyra aku dah gian nak p lagi.. seolah2 suara aku merdu bak CT.. tp kalo korg nak taw mcm mana aku nyanyi..tanya la fyra..aku bkn nyanyi.tp baca je..bkn aku tak bersungguh.tp aku tak reti nak nyanyi melainkan ada org lain nyanyi sekali.baru aku dpt ikut.

Aku n Fyra gedix ada 2lagu wajib. satu trauma dr Elite n satu lg Love story dr Taylor Swift. Bila nyanyi lagu ni mmg sungguh menghayati..siap naik atas kerusi lompat2 lagi. Itu la punca bila berkawan dgn gedix..HAHA..

Anyway..gedix tu hanya aku je yang boleh panggil..org lain tak dibenarkan! t kang ada yang nak kena jelingan tajam dr gedix tuh.HAHA


disaat gedix + ngada menhuru hara dunia



selamat menyambut ra
madhan yea..time2 ni nak kumpulkan pahala kurangkan dosa. selamat beramal!!=)
Post a Comment