Search This Blog

24 September, 2010

jujur itu mulia?

aku sangat2 bengang okey! last Wednesday aku dpt mid term aku. alhamdulilah la..tp bila taw ada org dpt 80% aku menjadi hot! napa? sbb aku taw bdk tu tiru!siap bawak slide lg..aku tak kisah nak tiru dgn kawan2 sbb jawapan kwn may b tak betol.tp slide weh! bapak ar! mmg jawapan for sure terbaikkkkkk punya! yg meniru ni bdk pak itam tuh ha..aku penat2 study mcm org gila.ko suka ati leh tiru?




aku tak suka kelas international marketing. dgr nama pon taw mmg byk foreigner. lecturer pon foreigner..ok..aku tak kisah pasal mana asal diorg.kelas aku byk india punya mari..n lecturer tuh pon sama la..bila aku n kwn2 tanya pasal asmnt punya la marah nak tengking2. tp bila bdk india tuh soh postpone antar asmnt die boleh pulak! panas gile dowh!padahal aku nak tanya pasal asgmnt je pon!waaaa!!!tak aci!!!!!!!!!

aku tak sabar nak menghabiskan sem ini!

skng ni aku tanya korg.berbaloi ke jujur sgt smpai kte ditindas mcm tuh?
Post a Comment