Search This Blog

08 October, 2010

dulu dan kini




kenal tak minah nih??!HAHA!!!eeee..sapakah die??!apa nama die??napa muke die mcm aku??!haha..tu lah adik aku..

memandai kan nak menipu?!tu lah aku..8thn yg dulu!!haha..byk persoalan dlm pale otak korg?haha! aku mmg dr kecik tak putih..skang putih??!much better than before la..skng kan byk product whitening!!!haha!

aku igt lagi..tym kat skool tuh aku minat sorg mamat nih..bile die taw aku suka die.die teros ckp "eee..tak nak aku dgn nurul tuh.bkn lawa pon" hurm..kecik ati kan??!haha..but aku tak heran lah!!!

kata2 ko tuh bg aku semngat utk kurus ok!!aku start mula diet,exercise n pandai jaga pnampilan..thnx to mama sbb byk sokong adik ni ha..kalau tak aku rasa aku sememeh mcm dulu!haha!!



tada!!ni la aku thn 2010..byk lagi gambar aku skool dulu!tapi nanti lah..malas nak letak!haha!lg pon tym tuh gambar smua pkai negative..takde memory2 nih..haha..

nota kaki kanan:aku dah tak nak possing senyum2 nampak gg dah!kang ada org megata kat aku.gg besar la..gg 40btg la..HAHA!

nota kaki kiri: aku nak jumpa dgn laki yg mengata kat aku dulu!aku nak ckp thnks byk2!die bdk skool aku..nak ckp nama?no way!!!!!!!!!haha!
Post a Comment