Search This Blog

31 October, 2010

tudung ariani

post kali nih nak menceritakan incident yang terjadi semalam..

jam 12.00pm mak aku kol.."adik..jom teman mama jalan2 kat kl..adik tak study ptg2 cam ni kan?" haih...mak mmg paham perangai anak dara die yang sorg nih..lantas..ku pergi KL dgn hati terpaksa..HAHA!padahal seronok!

mak aku tempah baju kurung..dalam hati "kan best mama tempah baju kurung sehelai kat adik nih.." kuar dr mall tuh teros hujan bagai ingin membanjiri KL..sen mak aku pon ckp kat aku.."adik meh masuk kedai ariani jap..mama nak beli tudung utk dinner"

tym aku masuk kdai tuh mmg fuh!!!best la!sbb byk gile pilihan dgn harga yang pergh!!! haha! ni point aku nak cete..

datang la sorg akak salesgirl nih dtg kat mak aku "yea kak nak cari tudung yg latest ke?" mak aku jwb "tak pe dik..akak tgk dulu" lalu salesgirl tu pandang aku "eh dik! org dah tak pakai tudung ni dah!bukak2 tudung tuh..meh akak tnjuk tudung yg sesuai utk adik.adik beli yang murah pon tak pe..sian adik pakai tudung mcm ni"...aku rasa mcm artis pulak sbb byk org pandang aku!!hish!~

FYI aku pakai tudung bawal tym nih..aku prefer tudung bawal sbb aku suke!!!! n FYI salesgirl tuh TAK PAKAI TUDUNG!!!! ada hati die nak soh aku buka??!!! mmg kena flying kick la!!!tapi disbbkan mak aku ada..aku pon senyap n chow dr kdai tuh tggu kat luar.. dengan hujan rintik2..wa...mcm drama putus cinta pulak!




ada aku kisah nak pakai tudung yang ketinggalan zaman??!! at least dapat tutup aurat aku..dari ko!dah la kutuk aku pakai tudung nih!ko lak tak pakai tudung!


BTW! ko ingat aku tak ikut trend ke???!!!aku ada gak la tudung express tuh!



dah la..kang aku letak semua gaya2 tudung aku kang dah jadi syok sendiri lak!
Post a Comment