Search This Blog

17 November, 2010

hijrah seorg kawan

wah2!!ari ni ari raya!!sangat penat ok!!!! aku bile tym2 mcm ni baru nk salahkan mak aku sbb lahirkan aku sorg pompuan..kalau ada kakak kan best!! aku tak nak adik sbb aku nak jd adik!hahahahaha!

hijrah?apa makna nya?? menurut kamus aku sendiri hijrah bermakna penukaran dari sesuatu yang buruk kepada yang baik. aku nak cete sikit pasal kawan sekolah aku.



aku kena die since darjah 5 lagi..dat tym tak berapa suka die sbb die nih mcm belagak..aku rapat dgn die pon since form 3...and until now kitorg still keep in touch..


satu hari die msg aku kat FB..die send kat aku, amal n nini...

"Hello! I just nak tel you guys skrg, takut nanti u guys terkejut. its nota big deal at all, but I nak korang tau that starting when my parents balik dari hajj, I nak pakai tudung full time mcm nurul! hehe... I dah lama pikir pasal ni dah dekat setahun, and last raya I dah talk with my mum, and she sokong me n she pun will try and pakai skali dgn I. I hope you guys sokong! tu je I nak ckp! hope you guys sihat! kisses!"

aku mcm nak nagis..tak caya kawan baik aku nak ubah..aku igt lagi dulu ustazah suke kutuk die sbb die pakai tudung mcm nak g pasar.hahaha!! n now die pakai tudung mengalahkan fesyen aku!!! hish!!kalah tauke!hahahahaha!

pape pon Far...i still love u the way u are!!!no matter what, u still my bst frnd!!!=)






Post a Comment