Search This Blog

18 November, 2010

makanan pelik

hari ni aku sangat penat. penat sbb makan! tapi bagus gak sbb dah lama aku tak pegi tanjung karang. walaupon kampung aku kat kedah yang mmg sinonim dgn sawah. tapi sawah kat tanjung karang lagi cantik sbb diorg cucuk padi..bkn mcm kedah tabur benih.(aku agak pro dalam bab beras dah! hahaha!)


cantik kan view nih?

point aku nak cete ni..ayah aku bawak kitorg pegi kedai kat area lembah bernam yang ada hidang macam2..hahaha..agak menarik hidangan nih..

comel kan burung nih?ni la burung wakwak...comel kan?aku pon xtaw burung ni rupe cam ni.kalau tak mmg aku tak makan lah.hahaha..

tada!!!ni la burung wakwak!!selalu aku makan burung puyuh je..1st time rasa n may b last tym gak..sbb daging sgt liat!!dah la gg aku tgh sakit nih ha! gegegege!




korang taw tak binatang apakah ini??biawak ke? bukan2...ni la landak..comel lak aku tgk!hahaha!tak sangka aku daging landak boleh makan. mak aku ckp daging landak sgt bagus utk org dlm pantang sbb landak makan akar2 kayu.n after makan bdn kite akan rasa panas..



tada!!!ni la!rendang landak!!bkn rendang opah. aku makan bertambah2..sangat2 sedap!!!!nyum2! daging yang lembut. nasib baik masak rendang.tu yang bg rasa pedas2 sikit.lawan rasa pahit daging nih.


ni daging rusa.aku tak letak gambar rusa sbb korg g la tgk kat zoo negara tu ha..hahahahaha!daging mcm biasa.aku maleh nak komen sbb aku tak suke kari!asl g msk kari ha???!!!hahaha!

ni pulak pelanduk...aku tak taw pe beza pelanduk n kancil..sama ke beza?!hish..


BTW..aku g tempat ni dekat dgn tempat BF aku..tp sayangnya die takde kat sna..hmm..kite jumpe lain kali la yeh...miss u syg!!!

Post a Comment