Search This Blog

30 December, 2010

aku adalah aku?



konon2 jd flower girl

salam to all blogger yg nurul cintai..mesti ada sesetgh org terpikir napa nama nurul sangat pelik kan? adakah kacukan jawa?!hahaha..sudah tentu tidak! i'm originally malaysian!!!(mentang2 malaysia menang semalam~)sbb tu hidung kembang pipi tersorong2 lagi yeah..hahaha!sewel~

nurul sangat suka kan nama bunga. jadi nurul punya lah dok pikir sampai la melekat nama chempaka!!!kah3!..chempaka ni nampak nurul lembut...kalau korg kenal diri nurul sebenar mesti korg lari sbb nurul mcm mafia sikit(eceh!!)

dulu nurul bahasa kan aku ko..n now nurul...nurul ada sebab napa nurul tukar...

nurul nak jadi seorg perempuan yang sopan..hahahaha!!!!(tgk gelak besar!mcm mana nak sopan?) kat sekolah org taw nurul nih yang paling ganas. kat umah mak nurul panggil anak laki mama. kat u org panggil nurul yang tomey.heh silap..hantu gigi. dari sini korg dapat agak yang nurul ni seorg tomboy kan?

so memandangkan tahun baru around the corner..i need to change myself..may b dengan gunakan nama yang lembut.nurul akan jadi lembut kot?hahaha..not sure about that yet. tapi yang pasti nurul chempaka adalah satu nama yang baik..jadi tak salahkan kalau nurul tukar nama utk ini?? =)



Post a Comment