Search This Blog

26 December, 2010

tercapai jua akhirnya...


before naik gunung..lihat lah muka nurul yang hepi terlebih!

perjalanan kami ke Laban Rata mengambil masa 5jam..tapi bila balik jadi 2jam setgh je..=)


pada pukul 2.30pagi..nurul terpaksa bangun utk naik ke puncak pulak..memang menggigil gile la sebab baju nurul still lembab! adoi..tapi nasib baik baju sejuk nurul tak kena hujan semlm..plus nurul makan BANYAK coklat!

walaupon hanya tinggal 1km dr laban rata nak ke puncak..akibat muka bumi yang mencuram..memang penat gilo!!!!! nurul ada penyakit semput..memang seriously tak cukup oxygen kat atas tuh..haih..tak la penat pon..just sesak nafas..

5.30 pagi kami sampai kat atas puncak..kami kira org terawal jugak sampai.. sbb matahari tak terbit lagi..

ni la team Bernas.

perhatikan bibir nurul..memang tahap gaban besaw nye!!!tym ni mmg tak leh nak sengih!
n tym nih mmg tak leh nak amik gambar sbb tangan tahap beku maximum!huk3!


tym nak turun dari laban rata..
hayati slot gambar di bawah..HAHA!

abang ku yg poyos!

aksi yang ntah pape kan??!

adik die pon sama!hahaha!

lagi satu gambar nurul gedik!

cewah..ada reflection gitu!

tym ni tgh kol sayang nurul..

rumah diatas adalah check point utk nama..so dat nanti akan dapat sijil warna..kalau tak sampai akan dapat hitam putih aje..




Post a Comment