Search This Blog

19 April, 2011

perubahan besaw

assalammualaikum!!!

apa yang berubah nye? sama je korg tgk kan?

hahaha...perubahan dah banyak dlm hidup nurul!

  1. Nurul dah tukar nama n header... sori la nurul tak ley nak buat header gempak2 mcm blogger lain. tuh je nurul mampu.. hahaha! apa special sangat jln kuchai sampai nurul letak nama jalan tuh? hahahaha! hanya dia yang taw :)
  2. Nurul tukar nama dah! yang dulu hantu GiGi..so now dah nurul cHempaka! mama nurul kata tak elok kita letak nama tak baik..so nurul tukar la pada nama nurul! (eceh~)
  3. Nurul berjaya menternak lemak nurul sampai semua org akan cakap.. " nurul! SIHAT ye ko?" so nurul ckp selamba je la~ " haah! aku tgh bahagia. mmg la sihat! "
dah..itu je pon yang berubah! tolong la doakan agar berat badan nurul turun ke tahap normal. walaupon BMI kata nurul normal but nurul tak puas hati! nak keding mcm liyana jasmay jugak!!!

 
saje amik gambar tak nampak badan! hik3!

peace!!!

nurul nak jalan2 ke blog anda!! :)
Post a Comment