Search This Blog

09 September, 2011

boleh tolong tak?

assalammualikum!!!:)

boleh tolong nurul tak??

nurul mcm blur lupa2 la..

UIA tu kat mana? nurul taw Genting Highland je...UIA kat atas tu ke?! hurmmmm (buat2 dunno)

5 bulan cuti mcm dah lupa? no matrix pon lupa? so mcm mana nak daftar? tak yah la kan? dok umah lg syok!yihaaa! hahaha:)


otak dah karat..5 bulan cuti kena la kikis smpai shinning2 nampak gigi nurul!!ngeeee!:)



owh ya!nurul sgt2 malas nak kemas! sbb nurul sekarang dok rumah sewa yang berkotak2 tingginya dgn barang2 lain.. nurul mcm confuse yg mana brg nurul mana brg rumah..jd nurul hanya bawak baju2 sahaja.. buku2? mama kata.."g beli lain drp dgr adk dok bersin.. " nurul ada dua lubang hidung yang besaw yang menghirup oksigen sampai semua org tak cukup oksigen!hahaha.. tak la..hidung nurul sensitive ngan habuk! nanti dgr la nurul buat bersin versi tarzan... ACHOOOOMMMM!hahaha!:)


ni la beg nurul..tudung atas tu ada 2 hanger shawl.. mama bising " kepala satu tp tudung nak banyak.."hik3! biasala..pompuan! yang beg plastik putih tudung bawal..nurul rasa nurul akan pakai tudung bawal je kot nanti!:) ne sempat nak putaq sana putaq sini!


tp nurul punya la pemalas yang teramat nak kemas beg...jd nurul online sambil ditemani MOK! hahaha:) okla..ni pon curi2 online! hik3!adios!

Post a Comment