Search This Blog

08 September, 2011

haruan makan anak, kawan makan kawan

ni apa kes dgn ikan haruan yang menjadi mangsa keadaan?
saja je nak letak ikan haruan sbb tu ikan favorite nurul..:)

sedih tak bila kawan baik kita makan diri kita? (mcm mana tuh?)

sedih tak bila kawan baik kita tikam belakang kita?

sedih tak bila kawan baik kita ckp bukan2 pasal kita?


dah la..berapa banyak sedih nak tulis? hurm..

kitorg dr awal lagi suka sangat la gadoh..benda kecik pon gadoh..tp kitorg still kawan..yela..kata BFF? (whatever!)

tapi sekarang dah capai limit dalam hidup nurul bila dia kutuk2 nurul dgn musuh nurul.. 

nurul ada musuh?! yup! dia yg nak jadikan diri nurul sebagai musuh dia..so nurul TERpaksa tittle kan diri die as my enemy la kan?! hahaha!

dah2...nurul malas nak layan korg dua.. lantak p la korg yek?! semoga hidup aman bahgia..

btw...happy belated birthday to me!!


birthday nurul 31 August...tp biasa la..raya sakan!hik3!



Post a Comment