Search This Blog

25 October, 2011

terima kasih cinta

assalammualikum!

ahad yang lepas nurul pergi kursus kawin kat pwtc..participant 3000 org... ramai kan? tapi ada 4 hall..yang sedihnya nurul terpisah dgn sayang nurul n kawan2 nurul...tak best! sbb nurul gelak sorg2... org sebelah nurul siap tido sambil ngeroh! hish..come on la! kursus kawin kot! (tetiba semangat!)

nak dijadikan cerita...esok tu anniversary nurul n sayang...hahaha..nurul tak beli satu hapak pon! TERBAIK!!! tapi dia bagi nurul botol bersurat.HAHA...dalam tu ada kertas2 n ada CHOCOLATE! pe lagi..nurul korek satu demi satu chocolate tuh nak makan sbb breakfast karipap dua ketul je..mana cukup..ni nurul kot!hahaha

first time nurul jumpa sayang nurul kat pwtc la...tahun 2009..cinta pandang pertama....eceh....haha!tahun 2011 ni kitog kembali tempat yang temukan kami..

sampai kat UIA pukul 11.30mlm...mmg penattttttt ya allah..tapi takpe..dah dpt sijil..dah boleh kawin..eeh..hahaha!belom lagi lalalalalala...

nurul pon korek la lebihan2 chocolate dalam tuh..rupa2nya kat kertas tuh ada ayat2 yang boleh buat nurul tersenyum seumur hidup..hehehe..nurul letak atas board depan meja study..mmg time study nurul akan berangan sebentar.hahaha! thanks yang!

 botol bersurat

kertas2 n CHOCOLATE!!

sentiasa membuat nurul tersenyum tersengih.

atas board nurul
pesanan penaja:terima kasih cinta hati nurul kerana memilih sebagai penyeri hati nya...nurul doakan agar hubungan kita berkekalan hingga akhir hayat...semakin hari semakin sayang...auwwww..hahaha!dah2..jiwang banyak2 kang ada yang muntah..muhahaha!
Post a Comment