Search This Blog

30 August, 2012

ilmu hitam

assalammualikum...

nurul masih tak percaya pada zaman moden ni masih ada dengan ilmu hitam..



bila nurul lihat lebih dalam tentang darul syifa baru nurul sedar memang ilmu hitam ni masih lagi digunakan untuk mendapat nikmat di dunia..

kadang-kadang nurul mcm pelik. org yang guna ilmu hitam tu sendiri adalah budak dari berlatar belakangkan agama yang kuat...

ok..just nak pendek kan cerita la..nurul nak nasihat sikit..

jangan sebab kan nak harta, cinta, pangkat, dan lain-lain sanggup bersekutu dengan iblis..

sila pijak pada bumi yang nyata...
kita bukan hidup selama-lamanya di dunia ini...

biarlah tak dapat cinta yang sejati dr si dia..tapi ingat..
Allah adalah cinta hakiki

"Wahai Tuhanku, berikanlah kepadaku iman yang kuat dan keyakinan yang tidak lagi di pengaruhi kekufuran dan berikanlah kepadaku rahmat yang dengan dia aku mencapai kemuliaan dari kemuliaan-Mu di dunia dan akhirat."


nota kaki kanan:
nurul mengucapkan ribuan terima kasih kepada yang sentiasa mendoakan apa yang jadi kat nurul.. insyallah..nurul tak akan lupakan jasa-jasa dan pengorbanan anda semua.. :)




Post a Comment