Search This Blog

25 October, 2012

Istanbul Aku Datang!


Assalammualikum!

semalam Nurul tengok movie nih kat Pavi..tetiba dapat tiket free dari kawan Nurul! apa lagi..bergegas Nurul siap lepas balik kerja!hihi..

apa yang Nurul nak komen..(budget mcm pengkritik bertauliah la yerk?)

  1. Lakonan Tomok tak sesuai dengan watak..Tomok mmg boleh berlakon..tapi untuk cerita ni perlukan seorang 'player nerd'..ha..amek ko ayat nurul! haha..
  2. Lakonan si Lisa memang tak perlu dipertikai dah la kan? bawak watak pape pun boleh jalan!
  3. Lakonan Beto sangattttt superb! 
  4. Lagu terlampau kuat (part Tomok n Lisa gadoh). Nurul nak feel mmg tak boleh sebab lagu kuat sangat..baru je nak nagis!huhu.
  5. Cerita ni tak banyak dialog sangat..memang bagus Beto dapat bawak watak yang geram dengan si Lisa nih..sangat comel watak dia!hahaha..
  6. Jalan cerita yang menarik..Nurul memang nak menagis dlm cerita nih..(harap maklum..Nurul seorang yang susah nak mengalirkan air mata..)
-bila dua hidup yg sudah sebati tak semudah itu dileraikan-


Nurul nasihatkan...pergi la tengok kat wayang yang berdekatan..Tak rugi tengok..Sebuah cerita yang lawak and sedih :) 
Post a Comment